I wanna know who you are.

Sådära, nu är allt färdigpackat & jag är nyduschad och fixad. Kännde att jag inte ville se ut som världens ofräshaste. Glömde att nämna igår, när vi var och kolla på mickan och clara, som förövrigt var sååå fina(!!), så gick Calle Kristiansson förbi två gånger. Jag gillade han myyycket mer än Erik sångmässigt & på bild såg han inte alltför sunkig ut. Men igår, herrejösses säger jag bara. Om mitt hår någonsin ser ut så snälla skjut mig becka hahaha :)

Klockan 16.24 går bussen in mot jönköping city & jag möter upp becka och susanna där inne någonstans. Biljetterna ska hämtas 17.00 & sedan blir det nog lite godis shopping innan på tuttifrutti :) Bio utan godis går knappt, men bio utan något att dricka är helt omöjligt. Skulle sitta bra med en Vitamin Well defence just nu. Behöver det som tusan då min hals gör så förbannat ont.

Young Money - Bed Rock♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack vad söt du är! Krams

2010-06-01 @ 21:29:07
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0