Today

Nu har jag packat väskan till imorgon då jag ska till skillingaryd med några tjejer i klassen & ha en tjejkväll/natt. Ska bli väldigt kul faktiskt. Imorgon kommer även bror hem igen då min andra lite mindre bror blir 14 på söndag. Och det ska ju såklart firas. Har mycket och göra, önskar att man bara kunde stänga av tiden och fixa allt, sen sätts den på igen. Och det stora problemet är; vad ska jag ha med mig till nästa vecka?

På lördag stannar jag förbi en sväng hos farfar, som verkligen ville att jag skulle komma och hälsa på nu när jag va så nära vaggeryd. Så ett stop där blir det också innan jag sätter mig på tåget hem.
Måste just nu städa, vilket inte går speciellt bra, jag tänker för mycket & orkar inte lixom ta tag i det.
Skriver mer senare! :)


bild i repris. orkar faktiskt inte lägga in någon ny. hehehehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0