I wanna know your name

Blev en impulsfika på Claras innan. Med mina fina vänner, alltid lika trevligt och som jag skrivit en gång innan, varje gång är en upplevelse.. På vägen hem satt jag i framsätet, och det kommer jag förmodligen aldrig göra igen om Lukas och Elias sitter bakom. FY vad det var jobbigt!! Nog om det..

Blir nog CSI MIAMI ikväll, bara för att kolla på något, är mer ett CSI NY fan.. ;) Måste sova hyfsat tidigt ikväll, vart helt död imorses då min /&#¤&/!=/#%&!#@ klocka inte ringer på morgon och man försover sig 20 min. Tur att man är en hyfsad morgonmänniska. Annars hade jag kommit försent många gånger kan jag lova..

Nu är det dags för borstning av tänder samt borttagning av smink! Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0