Just the way I like it.

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem med lite takeaway, som jag ska sitta och mumsa på under säsongspremiären av Grey's Anatomy. Har följt serien i ja vad kan det vara? I några år i alla fall & inte kan ja sluta titta heller. Så jäkla bra!

Igår runt 7 åkte jag in och mötte upp min fina Becka och vi gick och fika. Pratade om allt möjligt & vi har våra teorier hoho.. Efter det gick vi och köpte 'chirre & dirre' och det satt fint i magen under säsongspremiären av DesperateHouswives. Också en serie jag följt väldigt länge hehe. Otroligt mysig kväll och jag gillar min Beckabus massor!

Idag har jag pluggat & varit på 'sjukan'. Jag som trodde att jag var klar där i alla fall för ett halvår. Nej men tillbaka ska jag om cirkus 10 dagar..

Usher - There Goes My baby♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0