Packning med mera.

Åh vilken jobbig dag det har varit idag. Har kännt mig hängig av en anledning, och hela dagen har gått till att vara trött och gäspa. Dagen började med min favorit lektion religion där vi diskuterade kring ämnet Etik & Moral. Så himla intressant! Några av ämnena va otrohet, vänskap & lögner vilket är väldigt kul att diskutera runt. Men idag va jag nog inne i min egen bubbla och gäspade varannan minut.

Nu är jag i alla fall hemma efter skoldagen, samt att jag letat efter ett par svarta jeanstights. Hittade istället ett par svarta jeans som jag vill testa, men det får ské efter helgen. Jag drar till öland imorgon runt 1 och kommer hem på söndag. Ska bli kul att komma bort lite och spendera tid med Sara, samt alla tjejer i innebandylaget!

Ska ta tag i packningen alldeles strax. Först ska jag fixa lite saker, även titta ut vad jag ska packa allt i. Återkommer senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0