TEENAGE DREAM.

Jag har haft sådant flyt nu i några veckor. TUREN har för en gångs skull varit på min sida & tack vare det har jag:
1. Blivit utsedd till månadens medarbetare = presentkort & en grymt snygg grön knapp på arbetskläderna..
2. Fått 3 biobiljetter (vinst)
3. Hittat en klänning till bröllopet som tog slut(!!) & klickade mig in idag bara för att, och där finns den, i MIN storlek. 1 kvar!
4. Blivit utsedd till dagens stjärna (haha).

Ja, detta + lite till som man knappast orkar skriva ut. & juste, fick sluta 4,5 h tidigare idag i och med att dom inte behövde 5 pers till stängningen ikväll. & jag va snabb på att tacka ja :) Alldeles strax ska jag ut och köra lite bil och senare ikväll blir det DH.

till detta inlägg får ni en bild på min puppie. han kan också vara söt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0