Men vad treevligt.

Blev ingen film efter att jag kollat på klockan efter förra inlägget ;)

ÅRET 2010
Hur har året 2010 varit för dig? – Både bra och dåligt :)
Bättre än förra året? – Både ja & nej faktiskt.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Barca resan. Operationen. blandannat.
Har du flyttat under år 2010? – Nej :)
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Klart!
I så fall vilken? – For the first time - The skript & Fall for you - Secondhand Serenade & Love Dealer - Esmeé Denters ft. Justin Timberlake.
Har du kysst en främling? – Det tror jag faktiskt inte :)

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? – Får massor av kärlek av mina vänner. Mer än så behöver jag inte :)
Har du varit kär? -Nä :)
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Aa.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Aa.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Haha det ni ;)

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej tack och lov!
Har någon i din släkt avlidit? – Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Njaa, inte riktigt.
Varit i slagsmål? – Verkligen inte.

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Det har jag säkert.
I så fall vad? – Faktiskt inget jag tar upp här :)
Har du skämt ut dig? – Haha, vem har inte ;)?
Har du ljugit för en vän? – Nej.
Har du varit ute en hel natt? – Haha ohja!
Har du blivit tagen av polisen? – Haha nej?
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Yes.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Yes.

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? – Kitas Gymnasium.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Haha nej?
Hatar du någon på din skola? - Klart inte. Men det finns sådana man inte tycker så mkt om ;)
Har du gjort något framsteg? – Ja.
Haft alla rätt på ett prov? – Ja! Religionsprovet.

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – ah! :) 
Har du förlorat en vän? – Nej.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja det har jag & det är jag glad över!
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej, sådant är bara så onödigt!
Har du ljugit för en bästavän? – Verkligen inte
Har du haft en relation med en vän? – Nej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0