091209

Slappdag. Som inte borde vara det? Jag vet inte.Vad jag vet är att jag verkligen inte orkar sätta mig med svenskan just nu. Ont i huvudet, trött och allmänt hängig. Usch och fy. Varför blir det jämt så när de blir mörkt ute? Hmmmm..

Idag har vi inte gjort överdrivet mycket, eller vi hittade ju på en egen dans på idrotten. Alla verkar ha talang för dans i min klass, så står jag där och jahopp. Jag är inte den som kan dansa ska ja säga er. :) hahahah
Men det kunde gått värre.
Ska också säga er att Naturkunskapen va för dryg idag, allvarligt, varför behöver man veta allt detdär?
Jag och Chrille målade i alla fall lite smått i mitt block, snyggt... ;)

Nä, nu ska ja ta och ta tag i mitt lilla liv. Kanske ska se om vi kan sätta upp mina hyllor så böckerna kommer upp från golve. Ja det låter som en lysande men jobbig idé.


Idag ;
Grå kofta - Vila
Stentvättade leggings - Vila
Svart bas linne - Gina
Till det ett par uggs.

= En mysig höst/vinteroutfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0