Älskaaaaaa

John legend säger jag bara , han ska upp på min vägg. well har redan två foton på honom uppe, men ett till ska upp. Jag vet inte vad som har hänt med mig, har aldrig varit den som ska ha alla dessa fanbilder uppe och allt, men John Legend, vem vill inte ha han på sin vägg? ;o
Haha, sitter i alla fall och letar bilder på nätet. Sick, hur ska jag någonsin kunna välja !? Ena bilden jag har i en ram har jag tagit själv, tro det eller ej, men han kollar rakt in i kameran. *STOLT*
Samtidigt som jag gör detta lyssnar jag självklart på JLs musik.

Dagens otroligt dåliga updatering har berott på;
* Stan med mamma.
* A6 med mamma.
* Ikea med mamma.
* Skruva upp nya spegeln på väggen.
* Kolla på videos från kroatien.
* Pluggat till matteprov imorgon.
och mycket mer

tja, rätt mycket har gjorts under denna dag. Så inte konstigt eller hur ? ;D
nä, nu ska jag nog ta och fortsätta leta bilder. Blir tv vid 9 och vill gärna hinna plugga lite till. Mohaha ((:



Man kan inte göra annat än att älska låtarna? :) 
Han har massamassamassamassamassamassamassa bra låtar, vilket gör det helt omöjlig för mig att välja ut en favorit ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0