klaar.

Nuuuuu har jag fixat klart !
Snart kommer kusinerna och då är det skönt att vara klar med allt. Dock måste ja slå in mina julklappar senare, men de får dom stå ut med ;)

Idag har jag alltså;
*Städat upp efter igår. Jag vet att ja städade igår, och ja det blev fint! Men efter att ha haft en kvart på mig att ta mascara, slå in saras julklapp, byta kläder osv, blev det lika stökigt igen...
*Torkat av min spegel.
*Dammsugat,
som ja gjorde samtidigt som ja satt vid datan (a
*Bädddat i nya lakan i min säng. VITT är den skönaste färgen att sova i tycker jag så det blev det!
*Fixat ett stort glas vatten, kom ju på att ja inte åt frukost idag..

Tja , det var nog allt. Allt har tagit mig omkring 4 timmar skulle ja tro. Har även hjälpt pappa endel också. Hehe.

Vilken snäll dotter man kan ha!:)

Nej , nu ska ja inte sega vid datan mer. Hörs senare ! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0