Koppla av.

Åh, klar med instuderingsfrågorna.. SKÖNT!
Annars har dagen varit hektisk och jag har tänkt att koppla av nu med att krypa ner i sängen med en bra bok, ha lite tända ljus och bara ligga och läsa. Det är härligt.

Imorgon ska jag förmodligen på bio med mina vänner! New Moon är det som ska ses, första filmen tyckte jag faktiskt va bra, sen läste jag alla böckerna, och filmen blev bara bättre och bättre, då man ser alla smådetaljer mycket klarare. Så jag är förväntansfull mot filmen och tror att den kommer att vara riktigt bra. Böckerna, tja de slår ju ingen, men hey böckerna är alltid bättre än filmerna (speciellt för mig som är en "bokmänniska")

Nä, nu ska mascaran tvättas bort och jag ska ta och krypa ner i sängen. Vi hörs imorgon. ;D



gillar ni twilight !? :D


Kommentarer
Postat av: Hedda

Jeg elsker bøkene, og jeg har sett New Moon 3 ganger nå... Først likte jeg den ikke, men etter å ha sett den 3 ganger har jeg begynt å like den bedre ;) Og ja, boka er MYE bedre ;D

2009-12-04 @ 09:40:05
URL: http://www.heddahellekalland.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0