Lördag :)

Hej hej , updateringen har ju varit på topp idag. Eller hur ...
Nä men här kommer än rättså bra förklaring. Snoozade lite för länge i morses. Till kvart i nio. Vid halv 10 var jag hos sara. Bra jobbat va? :)
Vi åkte in och "jobbade" från 10-14.  Jag tror inte att de va folktomt vid vårt julklappsbord en enda sekund.
Sara klippte sig i fingret, jag skar mig på tejphållaren utan att märka det (tack och lov för det , annars hade jag nog flippat..) , Köerna för att få sina saker inslagna var enormt långa. Pingisbord är inte lätt att slå in.. ((:
Efter gick vi och handlade julklappar till jullebulle, och vad händer inte , jo hon kommer inrusandes och skriker , jag hittade eeeeeeer!!!!!!!!!!!! , och har värsta smilet på läpparna. Där står vi och håller i hennes present. Lyckat?
Som tur va hann vi precis ta undan den. Vi som förbjöd henne att komma och va med oss.. hahahahhaha.

Nu har jag i alla fall ont i ryggen efter allt böjande, och det blev lite tjatigt, "Vill ni ha snöre och etikett?" .
Jaja, bara 2 gånger till :)


Jag idag;
Grå topp - Lager 152
Stentvättade jeansleggings - Vila
Sen när ja "jobbade" hade jag dock en röd intersport tröjja;) hettttttttt.


Kommentarer
Postat av: juliiaaaaaaaaa

förlåt (A

2009-12-12 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0