S.

Hey , i'm a believer....... nananananananannanana
varför blir man beroende av låtar för? Jobbigt..
Sitter och matar Higher och Empire State of Mind. Kan inte sluta.

Idag har bestått av lite olika, shopping med julia, hem och fix, köpt present till skolan (jag tror att den som får min blir jätteglad.....).

Hur skönt är det inte att sluta imorgon då? Efter skolan ska vi gå till Pallas Atena för att äta. I alla fall jag angelica och Susanna, förhoppningsvis Julia och Felicia med! :)
Deras mat är sååååååååååååå hääääääär god. Någon måste ju bara ta och hålla med mig?! :D

Funderar starkt på att tvätta bort sminket så man har det gjort.
Ja, tänkandet ska in till action.
hehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0