stressig dag?

Hej Allihopa ! :)
måste börja med att säga att uppdateringen idag kommer att suga, då jag ska till a6 om cirkus 45 minuter och jag kommer hem vid 8, ska ju jobba från 14.00-20.00.

Idag ska det i alla fall shoppas de sista julklapparna och som sagt jobba på intersport för laget!
Måste hitta till pappa, komplettera min brors + almas, farfar, micke(vilket jag redan vet vad jag ska köpa), sen ska ja även köpa julklappar till mig själv från mig själv! Wiho, eller ok mamma betalar (:

På min front så ska ja hitta kläder till julafton, underkläder och lite annat smått och gott.

Nä, nu ska ja börja dra mig, fixa det allra sista innan bussen går!
Förresten är det jääääääääätteeeeeeeeskönt att vara ensam hemma på morgonen, hög musik och dansa runt och fixa sig samtidigt, är det änns möjligt? Mja, i min värld :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0