Vilken dag.

Idag har jag stressat runt som en dåre och nästan skapat mig magsår! men bara nästan.

Började med enkel shopping med julia i lugn och ro. Sen började klockan att ticka och vi började röra oss mot Mc för att ja skulle få i mig ngt. Då ringer sara och säger att hon inte kan va med mig och slå in klappar idag. Hon hade m-värk så hon typ höll på att spy och massa. StackarN!
Slutade med att ja gick runt på a6, döstressade och ringde runt hela laget och frågade om någon kunde hoppa in, men nä ingen kunde, just my luck!? Och det hela slutade med att ja inte kunde äta och jag fick slå in klapparna själv! Sara kom sen när värken va borta som tur va..

jag tror dock inte att jag är född till att stressa.. HAHA vem är det egentligen?

Tack vare detta han jag inte köpa alla julklappar så ja måste irriterande nog in till stan imorgon också.
Imorgon är det också stress. Storstäd står på listan, får gäster på ons som ska sova över och så.

Nu orkar ja inte skriva mer , skriver imorgon !


såg lite ut som ett troll idag. Men alla har sådana dagar visst ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0