091129

Hej bloggen ;D

nu sitter jag här framför burken, ska snart sätta igång med lite plugg. Svenska. Vilket är lätt när man har en hund i knät som halvsover på sidan av min dator. Han e så söt ! Ska se om jag kan få till en bild på detta sen.

Dagen ser ut såhär:

* Plugga
* Fixxx
* In till julmarknaden
* Slå in julklappar

på tal om julklappar är jag snart klar med dessa! Väntar på en leverans, måste köpa ett skivfodral, och till sist, en tröja. Sedan kan ja ju inte skriva Saras present här. men det säger ju sig självt ((:

Nä , nu ska jag allt ta och börja här. Till plugget kommer jag att lyssna på min favoritlista på spotify, kan berätta för er att den innehåller mina favoriter just nu ; Part of the list, Meet me halfway, N.A.P, Alive, Lie to me,  Hotel room service (som jag har lyssnat på sen i maj, tröttnar jag aldrig?) och för många låtar med John Legend. (Y)

Black eyed peas. - Meet me halfway


Ne-Yo. - Part of the list







Kommentarer
Postat av: T

Jävlar vilka bra låtar, you go girl !

2009-11-29 @ 15:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0