Lyckad dag.

Hemma i värmen! Åh , jag är verkligen inte en vinter människa. Hösten är underbart mysig, julen också men hallå, det är kallt !? Jag är nog världens frusnaste(?) människa. haha
Det var i alla fall kul , trots kylan. Gick runt där inne med Julia, Hampus och Sara. Senare kom även Mish och efter Mish kom Sirwan. Jag gillar dom :)
Nu hade jag tänkt att dra på mig varma kläder, läs mysbyxor & kofta samt ett par härliga tofflor, och sätta på en film, shopaholic närmare bestämt ((:



bild
#1; Min vackra vän Sara med en mugg glögg!
#2; Waynes Chailatte, överdrivet god!?
#3; Mycket folk, kallt men mysigt.
#4; Jag, julia och hampe. Mja såhär ser det ut när vi är i farten ! ;)

Kommentarer
Postat av: DG

sv. tack ska du ha, du har också en fin blogg.

Oh sthlm så mycket jag saknar det såååå mycket

2009-11-30 @ 19:00:50
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0