10-04-19

hemma efter en mysig dag / förmiddag!
dagen började med engelska, förberedelser inför nationella. kan bara börja med att säga att jag älskar engelska & tycker att det var en rätt så perfekt start på dagen. sedan hade vi "hål" i 45 minuter och sedan var det dags för samhäll seminarie. Sa dock inte så mycket utan satt mest och tänkte en diskussion i huvudet. Inte lika bra...
Ja, sedan sluta vi efter att vi hade 2 inställda lektioner. Soft att sluta kvart över tio eller hur :)?

Jag, Susanna, Felicia & Rebecka tog en prommenad till stan då jag blev ett par solglasögon rikare (mina gick ju sönder i spanien..) & efter det blev det en snabb fika på uteserveringen på George's. Hur härligt var inte det då?
Tycker även att tjejerna är sjukt härliga. Verkligen guldvärda!

Nu ska jag ut i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0