Bakning

Som sagt var jag sugen på något innan. Allt slutade med kakao i halva ansiktet samt en gooood kladdkaka & lite cornflakeskakor(stavning?). Ja, så blir det ofta när jag är uttråkad och mamma blir alltid lika glad när hon kommer hem haha. Men det lustiga är att när man är klar med bakandet, så är man inte sugen längre. Hmm.

Imorgon har vi bara två lektioner i och med att min spanska är inställd. Har alltså en håltimme på 2-3 timmar som man ska ta död på
. Men jag är ju som tur är inte ensam :)

Hade nu tänkt att hoppa in i duschen och senare fixa lite till imorgon. Imorgon hoppas vi även på ett svar från läkarn!! Mamma har ringt nu i en vecka och har äntligen fått rätt nummer. Det enda de andra har kommit fram till är att jag ska läggas in i alla fall. När och så har vi ingen aning om. Mamma ska försöka få in mig så snabbt som möjligt. Har saker på g här hemma som jag inte kan göra när jag är skadad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0