Cause i'll be dancing.

Hur ska man beskriva dagen? HAHAHAHA är nog rätt bra :)

den börja med idrott & jag dog när vår lärare berätta att vi skulle ha redskap. Ja, hela köret med plint, kullerbyttor handstående, hjula, huvudstående och detdär. (tillägger också att jag inte längre kan göra kullerbyttor haha..) Ja, det kan ha sett rätt kul ut att se mig skutta runt, speciellt när felicia föreslår att vi ska göra "parkullerbytta", jag ba ah visst okej. Fast det gick inte så bra tillslut. Hehe..

Efter det så hade vi en inställd lektion och Susanna, Felicia, Rebecka och jag gick ner på stan och kika runt. Hittade en bikini & ett linne som förhoppningsvis ska inhandlas imorgon!
Måste bara tillägga att när vi skulle upp till skolan igen så får jag för mig att trycka på stopp knappen. Felicia skriker till och tror att hissen har stannat & Susannar säger ba den stannade för att vi e framme. Så kollar ja och de visar sig att vi är framme så ja tänker Faan, ja hann inte. Sen öppnar alla dörren och en efter en snubblar vi över en 10 cm kant. Såg sjukt kul ut & det visade ju sig trots allt att jag hade lyckats hehe :)

Efter engelskan begav vi oss till China Palace & åt gooood mat. Vi pratade om mycket man inte ska prata om på resturang, men äsch vad spelar de för roll? :) Diskuterade även vad  " En kompis med fördelar" betyder ;).

Tack för en bra dag tjejeeeeeeer ♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack själv! :D <3

2010-04-14 @ 18:33:19
Postat av: ESSEM, Selena M

Hoppas du haft en toppen- helg !



2010-04-18 @ 17:57:18
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0