Fredags & Lördags.

Kass uppdatering i know.
I fredags drog vi in till stan med elias och lukas senare kom även henrik. (snabbt och enkelt)
Igår så drog jag och Sara in till Elias för att kolla på hockey med han och Henrik. Efter det så åkte vi in till stan & bussens motor börja brinna så vi var tvugna att gå ut ur bussen & vänta på en annan.

I och med att Hv vann hockeyn så var det fuulllt med folk som hoppa runt och skrek SM GUUUUULD, samtidigt bankade på bussens fönsterrutor. Senare, runt halv 1 så åkte vi hem, men innan dess hade vi stått och trängt oss fram för att se hvbussen komma till harrys. Men det va så sjukt mkt folk och långt fram är det mkt tryck så jag höll på att hamna på marken x antal gånger. Tur att Elias stod bakom mig för att försöka hjälpa mig upp.
När jag senare skulle frösöka ta mig ut ur denna hemska massa med folk så fick man verkligen armbåga sig fram. Sen va det en snäll kille som hjälpte mig och när det tog stopp och jag va räätt mindre än alla andra skrek han; TJEJEN KAN INTE ANDAS AKTAAA HON MÅSTE UT! och vips hade jag i alla fall lite plats att komma upp på och armbåga mig ut. Hahaha klarade mig undan med ett stoort blåmärke på ryggen, men de e smällar man får ta ;)
Dagen var väldigt lyckad i alla fall :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0