lalala godnatt

varför har jag inte bloggat någonting idag? Jo har lekt med sara nästan halva dagen + att jag verkligen soov ut i morses efter att ha gått upp halv 5 och sedan kommit hem och somnat runt 01.45 . Rätt länge + att jag och sara som va virrpannar inne i Sthlm. Men vi tog oss i alla fall med tunnelbana från T-centralen i gamla stan till Globen heeeelt själva. Duktigt!!

Nu blir det sängen. Ska bli så skönt att sova. Imorgon är det skola. Längtar mindre till det men har man fina vänner i skolan så blir aaallt mkt bättre :)
Puss på kinden ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej sweetie :) du får höra av dig nästa gång du är i sthlm så jag kan vara i stan när du är där :)

hör av mig nästa gång jag åker ner ;) blir la någon gång på sommarlovet efter thailand tror jag :)

puss <3

2010-04-23 @ 00:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0