Längtan.

Dålig uppdatering jag vet.. Men så är det när man inte har tid och har mycket annat som händer som är väldigt kul haha :)
Skoldagen idag har glidit förbi sjukt snabbt. Min spanskalärare sa bland annat till mig att jag egentligen borde flyttas upp till steg 2 gruppen. Då blev jag glad, men svarade att jag gärna stannar i min steg 1 grupp då jag inte vill missa något haha. & på samhällen hade jag och felicia en intressant diskussion som varade i 5 minuter i mitt block hahaha & vi målade en aning med mina fina färgpennor haha :)

Har tänkt att ta och fixa lite nu, sen packa lite till imorgon och så vidare. kommer även att ladda upp en bra låt här lite senare. Så ah, vi hörs ju senare!

En rätt underbar bild från kroatien förra året. Kan ju säga att jag älskar stället & vattnet är sååå klockrent. Tänk bara på att bilden inte är ngt redigerat(förutom den som är svartvit såklart..). Härligare kan det nästan inte bli! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

tack vare dina färpennor är min kalender såå mycket finare och roligare :D heheh <3

2010-04-29 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0