Påskafton....?

Har gäster hemma, vilket resulterar i dålig uppdatering i bloggen.
I torsdags var det vanlig skoldag & jag fick även väldigt fina kommentarer av min vän Felicia angående mina ögonfransar hehe (a
& Senare på kvällen så åkte jag och kusin in till stan och satte oss på george's, fikade och snackade lite. :)

Igår åkte jag & kusin in till a6 och mötte upp Elias, Lukas och Tommie. Där inne gick vi runt och kollade lite i affärer sedan satte vi oss på Espresso House. På kvällen blev det pirates of the carribean.

& Idag är det påskafton så glad påsk på er. (tycker dock att detta är heelt överdrivet. men det kanske bara är jag som tycker så. glad är jag för ett lov som väntar!)



min vän lukas. du är go du ! :)

Kommentarer
Postat av: Zusanna

glad påsk :D

2010-04-03 @ 16:55:44
URL: http://zusannas.blogg.se/
Postat av: Felicia

hehe, men du har ju verligen världens finaste ögonfransar ;D <3

2010-04-03 @ 18:03:12
URL: http://felicianordgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0