Sommarjobb

Tänkte kolla hur det går men min sommarpraktik, annars blir det feriepraktik i år. Vilket suger eftersom man inte får så mkt för det man gör. Dvs 3600 för 120 timmar. Vilket är ca 30 kr i timmen.

Tråkigt att man inte har föräldrar som äger ett företag eller liknande. Pappas jobb kan man inte sommarjobba på, då man behöver 2 års utbildning minst. Kan dock förstå det, jag hade inte varit taggad på att springa in i brinnannde hus eller klippa sönder en bil. Städerska kanske? Låter verkligen kul...
Mammas jobb har sparkat ett flertal så jag lär ju inte heller behövas där ;)

Aja, jobbigt detdär med sommarjobb, eller hur ?
Pusseen :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja! sjukt jobbigt! det lär ju bli feriepraktik för mig i år :/

2010-04-06 @ 19:47:28
URL: http://felicianordgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0