Tidig kväll

Känns som jag är den ända som inte kollar på hockey? Ja menar det är faktiskt inte intressant.. (:
men om jag nu ska hejja på något lag blir det väl HV71, men annars så byr jag mig inte så mycket faktiskt.

Nu ska jag gå och tvätta av sminket. Blir en tidig kväll idag tror jag. Är otroligt seg faktiskt, kan även vara skönt att sova ut och slippa snooza i 45 minuter innan man går upp? Ja det tror jag.
Imorgon börjar jag även med Spanska. Åh vad jag gillar vår nya lärare, superduktig och gör spanskan mycket roligare. Lär mig grymt mkt i alla fall. Så spanska lektionerna längtar man till. (gud va jag låter som en tönt hahah) Spanska, Engelska & Historia är faktiskt favoritämnena.. :)

Godnatt på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0