Såhär kul har man...

Lovar du att vara ärlig? Yes.

Du heter: Sarah

Smeknamn: SaraHHHHHH

Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon / smile gropar.

Brukar du skratta för dig själv: Vem skrattar inte för sig själv? haha  

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Jaaa, detta var konstigt (x & han bara nej imorgon? (x

Var bor du: Jönköping/Hovslätt.

Trivs du där: Gillar Jkpg, men inte hovslätt.

Äger du några converse: Yes

Sprit, cider, vin eller öl: Cider!

Brukar du bli för full: Nej. Dricker inte :)

Är du allergisk mot något: Gräspollen & Pollen, även ett medel som fanns i en speciell sorts chips.  

Hur svarar du i mobilen: Hallå? 

Antal timmar sömn inatt: Hum, typ 7 timmar -.-

Brukar du komma i tid: Kommer iprincip aldrig försent.

Hur känner du dig nu: Jag känner mig lycklig. 

Vanligaste färg på dina kläder: Vitt.

Vad tycker du om fötter: Inte min favoritkroppsdel direkt ;) 

Vad saknar du: MIN BROR! 

Hade du en bra kväll igår: Självklart!  

Favorit dryck på morgonen: Juice / Te 

Rakar du benen: Varje/Varannan dag!  

När brukar du oftast gå och lägga dig: nu på lovet har det blivit runt 2 (a, på vardagar runt 10-11.  

Är du blyg: Ibland! 

Sysslar du med någon idrott: Innebandy.  

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja..  

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag!  

Är du bortskämd: Jag tycker inte det, men jag får höra det rätt ofta så jag antar det.

Vad gör du i morgon: Imorgon ska jag plugga & gå på ett möte. 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Tyra Banks eller Beyoncé Knowles

Vad längtar du till: Göteborg & Kroatien. 

Har du bra vänner och äkta vänskap: Jag har de finaste vännerna man kan få! 

Hur gammal är du: 16, fyller 17 i september 

Tycker du om någon just nu: Det svarar jag inte på :) 

Vilken tid gick du upp idag: halv 9.  

Har du sovit i din egen säng inatt: Yes.  

Har du strumpor på dig nu: Ja, hello kitty hehe(a

Är det okej att gråta: Självklart! 

När grät du senast: Natten till torsdagen 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bli överglad. 

Bär du glasögon eller linser: Glasögon, men bara ibland. 

Är du flygrädd: Nej, tycker bara att landningen är lite läskig hehe. 

Hur vig är du: Jag är nog en av världens mest oviga människor.  

Är du musikalisk: Skulle nog svara ja på frågan :) 

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten. 

Vilken är din favoritglass: Ferraro Rocher (som tyvärr inte finns i sverige..) & Jordgubb!  

Tror du på ett liv efter döden? Jag vet inte & vill inte tänka på det, men man kan ju alltid hoppas.

Tycker du om sushi? Helt okej. Gillar vaken avokado eller kräfta vilket det var i den jag smakade första gången. Beställde sedan in en med räka & den var god! 

Vad äter du helst när du ser på film: Chips

Har du tandläkarskräck: Nä, men jag gillar inte att gå dit. 

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Lite bådeoch. Det är olika! 

Vilken ögonfärg har du: Blå/Grå/Grön 

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Yes.. 

Röker du: NEJ NEJ NEJ gånger 100.  

Hur ofta tränar/motionerar du: Just nu, en gång i veckan på skolidrotten (är ju skadad.) Annars är det 2-3 gånger i veckan 

Senaste låt du hörde: Whataya want from me - Adam Lambert ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0