I'm walking on sunshine.

Otroligt härlig dag idag. Vaknade som ett yrväder & trodde att jag hade försovit mig. Skulle dock vakna 1 och en halv timma senare.. Solen lös i alla fall starkt genom mitt fönster och det gjorde hela mig på bra humör!
Gick upp och tog det otroligt lungt på morgonen idag utan stress och så. Skolan gick också väldigt snabbt 9.15 -10.20, då jag bara hade religion och sedan sista besöket hos tandläkarn (vilket gjorde att jag missade spanskan..) Nu är jag i alla fall färdigplastad! hahaha. Efter tandis så åkte jag tillbaka in till stan & shoppade med Susanna och Becka. Linnet fick följa med hem, dock inte bikinin då den var allllldeles för liten. Ja menar hallå i den skulle jag behöva kupa E eller ngt. Sjukt liten i storleken. & det blev glass på hamnkanalen igen & allmänt babbel.

Idag fyller också Becka år, grattis för typ den 100000000000000066794303854 gången hehehe (:

När jag kom hem så gjorde jag en smoothie och la mig ute på gräsmattan & läste samhäll. När jag läst genom häftet så hade jag 10 minuter på mig till bussen skulle gå in till stan igen. Den här gången för att träffa Fanny och fika. Längesedan vi träffades!

Nu sitter jag här & undrar vad tusan jag ska hitta på nu.. Känns inte som att klockan är 20.20 riktigt. Känns mer som 6-7 eller ngt haha, det är så det ska vara ! :)
& det varma vädret ska självklart få lite + det också. Kan ju verkligen inte säga att jag hatar det! :D



det är inte bara jag som njuter av solen, dessutom hitta han någonstans skönt att ha huve. Lilla plutttteeen


En bild på mig och Beckisen i spanien! Puss på dejj sötnos! ♥


Kommentarer
Postat av: bex

Puss på dej älskade sariihs ;D <333333

2010-04-15 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0