Efter regn kommer solsken.

Måste bara börja med att säga, jäklar vilket skönt väder det har varit idag! Igår var det också skönt lite längre mot eftermiddagen, men idag va det ju inte ens kallt på morgon. Jag stod och njöt när jag vänta på bussen hoho. På vägen hem såg jag dock en tjej som tagit fram sin boomerang dunjacka. Jag höll på att dö när jag såg det, ja menar jag tycker att det är för tidigt för vantar & halsduk så det bara smäller om det, men seriöst en dunjacka i slutet av augusti? Jag höll ju på att dö av värmeslag bara i skinnjacka lixom ;)

Idag har jag inte gjort något speciellt efter jag kom hem från skolan. Tvättat hundarna har jag gjort, så nu är de rena & fina. Just nu kollar jag runt lite på nätet och fick precis ett par nya svarta leggings av mor min. En viss hund... hosthost... Xavi har rivit sönder mina när han hoppat upp med framtassarna på bena på mig. Så för att inte skämmas alltför mycket när man går ut så bad jag mamma om ett par hela.

Nu ska jag allt ta tag i annat. Skriver förmodligen inte mer här ikväll så ha en trevlig kväll vettja :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0