Första skoldagen.

Idag börja skolan. Skönt tycker jag, men kommer förmodligen tycka att jag va helt dum i huvvet som säger detta nu, om sådär 5 veckor då jag mer än allt förmodligen kommer önska att jag hade lov.

Började med att jag och Susanna tog bussen in till stan vid 08.21 i tron om att vi börja klockan 9. När vi kommer till skolan får vi höra att vi egentligen skulle börja 10, vilket ingen sagt till sådär hela skolan som också kom vid 9. Då gick vi vidare till Bernads och tog en mycket god latte samtidigt som vi satt och snackade.

Runt halv tio var vi klara och när vi gick upp till skolan och vänta på att klockan skulle bli tio fick vi reda på att vi redan börjat, kom inte så sent utan hann hänga med på genomgången av scheman mm. Jag kan bara säga att jag älskar mitt schema! Lite saker ska ändras med det är ingen big deal för mig.

Efter det skulle vi ha busskort och lite annat sedan slutade vi. Hade en väldigt kort skoldag idag! Gick sedan lite på stan med Susanna och kom hem en markeringspenna, kalender och en kofta rikare. 

Mina favoriter på Bernards tidigare! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

ååh vad jag saknar er!!!!!

2010-08-23 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0