Friends

Idag började skolan på riktigt med lektioner och allt. Kom till skolan klockan 10 för att ha franska, läraren är i lyon och cyklar eller något så vi skulle ha Irene. Jag kommer att byta grupp för jag ska slippa alla dumma tider & jag ska gå med en tjej i min egen klass istället. Efter det vart det lunch på Ztyle, pasta med köttfärssås vilket var helt okej. Sedan blev det dags för naturkunskap där vi har fått en ny lärare, som faktiskt verkar vara rätt bra vilket är bra. Och efter det blev det spanska, där jag förmodligen också ska byta grupp pga. mitt schema.

Nu hade jag tänkt att städa upp lite här hemma och sedan börja rensa ut i min garderob. Den är så full så det får inte plats mer, och byrån ska vi inte ens snacka om. Men jag använder ju inte alla saker som händer där inne så just nu är det bara onödigt med plats.

Efter rensningen så blir det något avsnitt av vänner (som jag förresten är helt beroende av..) och äta en glass eller liknande. Låter väl inte fel det inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0