Last night

Igår åkte jag & Sara in till stan. När vi kom in mötte vi upp Tommie och gick vidare och satte oss på George's för att äta & fika. Mycket trevligt och det blev mycket prat hoho. Efter vi ätit upp gick vi ner och beställde en gång till(!!) och denna gången blev det en kladdkaka med VitaminWater till. Mumsigt! Kan ju dock säga att man efteråt mådde rätt illa tack vare att man va så jäkla mätt..

Gick även förbi en sväng på hemmakväll för att hyra film till mig och Sara. Vi gick där ifrån med 18 year old virgin. Då vi trodde att det va lite som en American Pie film. (Det stod även på baksidan att den var i stil med American Pie.) Kan ju bara säga att filmen SÖG. Haha, både jag och Sara har inte sett någon dåligare tror jag. Men skrattade gjorde vi allt lite åt hemskheterna i filmen haha :)

bilder från igår. hittar dock inte den ja tog på tommie?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0