Liseberg?

Åkte in till stan för att titta på min träning, vilket va otroligt tråkit. För det första blir man själv sugen på att spela och för det andra blir det rätt långtråkit att titta på i och med att det är träning. Matcher är mycket roligare.

Vid åtta tog jag en liten promenad från Kålgården till Claras, på barnarpsgatan. Där träffade jag Lukas, Elias & Tommie. Tror vi satt max en halvtimma där innan vi gick vidare till Coffeehouse By George. Tog en mycket god pasta och sedan satt vi och snackade och planerade. Vi håller på att planera en Lisebergresa, men det som är problemet är att alllla jobbar, utan jag. Så det är lite svårt att hitta en dag då alla kan.

Just nu sitter jag och tittar på Sex And The City, det går ju dubbelavsnitt, ett klockan 11 och ett vid halv 12. Jag sitter bänkad varje kväll haha! (även att jag har sett avsnitten minst 2 gånger innan hehe..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch med regn & tråkigt väder! :( Kram

2010-08-04 @ 07:57:36
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0