Mjölkchoklad + Rispuffar.

Efter inlägget nedan så gick jag e snabb promenix med hundarna. Efter tänkte jag sätta mig i stolen med en glass eller något. Tror ni inte då att solen går i moln när jag kom hem? Har inte sett den på ett tag nu. Så jäkla typiskt!

Nu ska ja öppna en choklad som än så länge legat i kylen. Mjölkchoklad med rispuffar i, undra om den är god? Från kroatien, och inte ett öre gav jag för den, fick den av min vän Sebo. Tyvärr har jag ingen kontakt med honom nu när jag åkte hem, inte heller med Sjksanfk (kommer inte ihåg namnet på han för det va så konstigt, jag kallar han för indianen istället). Vilket jag tycker är rätt tråkit. Jag älskar att ha kontakter!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0