Mot skolan!

Sitter just nu och har ätit frukost, och jag är iprincip klar för en dag i skolan!
Vi börjar med företagsekonomi med Anders, haha skönare lärare får man ju leta efter. Sedan efter det vet jag inte vad vi har för lektion faktiskt. Men vad gör det ? ;)

Igår var jag i skolan 8-12 och efter det gick jag och tränade med Elias, Lukas & Wiggen. Härligt men ganska "jobbigt" träningspass då jag faktiskt inte var allt för taggad inför träning. Kanske också för att jag åt precis innan.. Efter det gick vi och satte oss på Bageriet i det fina vädret och njöt av solen. Runt tjugo över 3 hade både elias och wiggen dragit och jag och lukas fortsatte mot stan och kollade in lite kläder och skor för att sedan bege oss mot min arbetsintervju. På onsdag ska jag provjobba! :)

Sedan kom elias tillbaka och även sara kom och va med oss. Vi gick vidare till george där vi åt en god pasta! Vid halv 8 åkte jag & sara till råslätt för att titta/spela träningsmatch mot p95.

Nu ska jag borsta tänderna. & insåg precis att jag inte sitter vid min egen dator så jag har typ inga bilder så vi för nöja oss med denhära :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

vart ska du provjobba någonstans? :) <3

2010-09-01 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0