Oh what a night!

Otroligt seg dag idag. Vaknade flera gånger inatt av att regnet öste ner. Det lät som om ovädret var inne i mitt rum så gissa om det vart svårt att sova..

Idag ska jag hitta på lite olika saker. Ska in till staden med mamma och väl där måste jag in på åhlens och köpa lite grejjer. Kommer bli kul att komma igång med det jag ska göra! :) Sedan ska vi förmodligen kolla runt på lite olika gym då jag faktiskt behöver ett gymkort nu. Sjukgymnastens strikta order.

Efter det ska jag väl in till stranden. Ja inte för att bada då men det är ju Vätterfesten denna helgen (en "fest" som håller på i 3 dagar, kommer lite artister och det finns lite aktiviteter och så) fast, det brukar inte vara så roligt längre. Var roligare när man va 14 - 15 år.

Nu ska ja se till att fixa mig lite smått och sedan som sagt blir det staden. Skriver lite senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0