OMG.

Nu har jag ioförsig varit hemma ett tag, men hemma är jag i alla fall! Åkte som sagt in till stan för att träna med elias och lukas. Det gick faktiskt bra men man kände efter några tramp på cykeln att man inte riktigt har samma muskler i högerlåret som man haft innan. Efter träningen åt vi på claras, gott!

Just nu är jag sååå himla trött, men ändå inte sömnig. Börjar 09.55 imorgon så sova ska jag inte göra riktigt än. Har en rätt intensiv dag imorgon, språk x2 & sedan naturkunskap. Nu dör jag snart av min huvudvärk, ska lägga i lite saker i väskan till imorgon sedan blir det sängen och titta på tv. Godnatt på er! :)

Felicia, vi saknar dig också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0