A long time ago

Jag lever! Men jag har haft lite annat för mig än att blogga om jag ska vara ärlig.

Igår så åkte jag med pappa till vaggeryd för att hälsa på farfar. På vägen stannade vi och åt lunch vilket va rätt härligt att ha lite kvalitetstid med sin far. Vi skulle ner till farfar för att fira hans födelsedag, som egentligen är idag. Men pappa åker till Pakistan(!!) imorgon för att hjälpa till nu när det inte är superhärligt där nere så det blev att vi åkte igår. Farfar han är ju så söt! Han blev överlycklig för att jag ville följa med och gratta och fika. Sedan kom vi tyvärr in på något ämne som gjorde att jag fick låtsas att jag fick sms och titta ner. Ville inte visa att tårarna låg i ögonen på mig.

Efter vaggeryd begav jag mig in till stan för en fika med lukas och elias. Träffade även steven och michel. Mycket trevligt det också!! :)

Idag, ja idag har jag träffat min vän Susanna. Vi har haft en riktig fetto dag iprincip, vad vi har ätit skippar jag att berätta. Med risk för känsliga läsare.... ;) Till allt gott tittade vi på film & sedan några avsnitt av vänner. Sedan gick jag med henne till tåget & mötte senare upp Sara för att göra lite annat.

Nu sitter jag och kollar på det sista avsnittet av Satc, som är en timma långt. Åh vad jag gillar Satc, måste också påpeka att det sista är ett av mina favoritavsnitt! Ifall ni kände för att skriva ner det också.. ;)

Blev ett långt inlägg här, sorry för det men så är det ibland! :)
Kände även att detta inlägg skulle bli så tråkit utan en bild (ett långt inlägg kräver en lång bild..). Så det får ni en på mig och Susanna när vi var på väg upp till Norrland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0