You got my attention.

Blev inte så mycket Criminal Minds för mig igår. Somnade som en stock så fotr huvudet landade på kudden. Var visst tröttare än vad jag trodde.

Idag åkte jag i alla fall in till stan för att hitta något lite småfint. Åkte hem 1,5 timma senare med en kofta från Vero Moda & en chailatte takeaway från Waynes. (de har de bästa chailattes i stan!)

Efter stan har jag inte fått mycket gjort mer än att ha kollat på något avsnitt av vänner och sedan bara varit. Det är skönt ibland, speciellt när man har mycket att tänka på.


Imorgon blir det ytterliggare ett besök hos min kära sjukgymnast
. Jag har börjat ogilla att gå dit, det är så tråkit! Samma maskiner, samma tempo, samma snack, samma ordning, samma lukt, samma musik osv. Jag ska börja på gym, så jag slipper åka dit varje vecka. Efter det blir det städning för ett efterlängtat besök i helgen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0