You win 'cause I'm not counting

Åh gud så rastlös jag är. Tänkte att jag hade all tid i världen på mig idag att få iordning här i rummet nu när jag väl börjat. Inte ett smack har hänt ska ni veta. Vi slutade ju ändå 9 imorses så frågan är vad som hände från 9 till nu? En chailatte på claras & en lunch på Ztyle och sedan hem på långpromenix med dogsen. Det var väl det ja.

Nu väntar jag i alla fall på att mamma ska komma hem, så ska hon få äran att köra mig in till stan där jag ska möta upp Elias & Lukas för ytterliggare ett gympass på friskis. Detta går ju faktiskt bra och jag är sååååå jäkla glad att vi kommit igång!

Bild i repris från kroatien. Till och med när jag hade skenan kunde jag inte sitta still och titta på! kan ju säga att mina vänner från kroatien blev aningen oroliga när jag gjorde försök till att hoppa runt på planen och vara så aktiv som möjligt hahaha. (för er som inte förstått bilden så är det jag som står allra längst till vänster. japp, halv har jag blivit på fotot också..)

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-25 @ 23:46:25
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0