And i never felt this way before.

Är det någon mer än jag som får ont av att andas när det blir kallt ute? Ja menar typ svårt att ta andetag och det gör ont i lungorna när man andas? Aja, allt blir knäppt med mig när det är vinter, trött och hängig, & jag lyckas då alltid få en långdragen förkyldning, som kommer till och från under hela vintern. Lite småjobbigt då jag redan nu är förkyld. Har så jäkla ont i huvudet och jag hostar som en galning..

& det här med städning.. Man är så grymt taggad när man väl sätter igång, sen efter varje minut börjar det bli tråkigare och tråkigare så tillslut sket jag i det. Dammsugarn hann aldrig fram och det ligger fortfarande lite grejjer här och var. Kände att en tripp till ÖB med mamma satt bättre & de e klart, det gjorde det!

Black eyed peas - The time (dirty bit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0