J U N I

Det var så fint väder så passade på att lägga mig i solen med godis och dricka och mös med hunden min:)


Jobbade rätt mycket som telefonförsäljare....


Den 4e opererade jag mitt knä & låg på sjukhus fredag-måndag. Fick ha ett stort isbandage sm de bytte varje timme (2a bilden). Otroligt jobbigt och hade så sjukt ont så att det slutade med, när sjukgymnasten skulle in och böja på mitt knä att jag skrek och börja storgråta inför mina vänner. Det är något jag hatar och skulle vilja ha det ogjort... (gillar inte att gråta inför folk)




Färgade om mitt hår tisdagen efter operationen, och den här gången blev det asbra. Har även henne som frisör nu, as duktig!


Åkte därefter till Kroatien. Stannade 2 dagar i München där vi blandannat var i Dachau konsentrationsläger. Blev sedan snabbismagsjuk där. Inte kul alls. Väl i kroatien så stannade vi i 3 sköna veckor. Var på dåligt humör nästan hela resan för jag hade så ont i benet samt att det var varmt och jobbigt med ställningen. Men utöver det hade jag kul & folk kollade på mig som om jag vore galen när jag hoppade från murar i vattnet och spelade volleyboll. Fick väldigt mycket uppmärksamhet från de vi reste med och från personer som bodde där. Älskade när dom på servicen på restauranger gav mig en extra stol att lägga benet på..♥ & snälla kroater som Sebo & "indianen" som gav mig massor med choklad :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0