Best Night Of My Life.

Shit vad jag är seg. Skolavslutning idag äntligen, hur man nu lyckas ha en sådan avslutning som vi det vet jag faktiskt inte. Efter det blev det stan en snabbis & sedan jobbet. Jobbade i 7 timmar varav 5 var i lobbyn & två i kassan. Så snacka om trött. + att min hand är svullen som ja vet inte vad. Har det inte gått ner imorgon ska vi ringa till läkarn så det inte är ngt fel i och med att det är rött & svider/bränner as mkt. Allergisk reaktion kanske?

Nu ska jag i alla fall krypa ner i ett par mysbrallor & dra på mig tjockaste tröjan samt ett par riktiga stickade strumpisar, lägga mig på sängen med en filt och kolla disney. Underbar start på loveet tycker jag, låter det inte bra :)? Kanske borde man kurera sig mot den hemskhemska förkyldningen som precis kommit? Det blir nog en kopp té också..

En låt från Jamie Foxx nya album. And i loooove it, både låten & albumet. läten Winner (ft. justin timberlake) är med på albumet, som jag lyssnade sönder ett tag i somras!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0