Historia provet gick väldigt bra! Vi hade ju seminarium, och för er som inte vet så betyder det att man sitter i en grupp och drar en G fråga ur en låda & läser den högt. Sedan får man inför gruppen svara på den, och när man är klar, får de andra prata, om man har glömt att säga något med mera. Det var ett välgdigt intressant sätt att ha prov på, och det kan jag verkligen tänka mig att ha igen! (Jag va riktigt nervös i början dock, man kunde se hur mitt hjärta dunkade genom tröjjan..)

Ikväll blir det väl att träffa lite vänner. Är sjukt sugen på att  besöka TacoBaren. Men vi får se.
Och imorgon är det onyttiga dagen i min vecka. Kan ju säga att jag längtar lite smått hehe..... (a 

Ska även se om ja kan fixa en bra design. Den jag har nu är ju inte så personlig. Men ska bara hitta en hyfsad bild som går att ha som header nu till april kanske. DÅ ska det allt bli pastellfärger och annat fint! :)



kroatien 09♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0