Filmkväll♥

Mailade pappa för några timmar sedan, skickade bilder och massa.
Hur kan det va att man kan ha +37 i skuggan och i tältet mellan 45-50 grader varmt när vi här i Sverige håller på att frysa röven av oss? Jag kan ju dock säga att jag gärna hade bytt plats med honom just nu! :)

Snart ska ja in till stan och hyra film med de bästa, sen tillbaka ut hit till hovslätt för att titta på den.♥
Sara va ju måttligt glad när jag ringde och sa att vi skulle vara hemma hos henne. Hon behövde ju tydligen städa.... ;)

Aja, dags för fix kanske? Bussen går 19.27 och nu skäller Xavi ut sig själv i spegeln...
Så det kan gå.

Vi hörs imorgon! :)


Otroligt fräsh bild på mig och Xavi gubben. Fattar dock inte hur hans öga blev blått..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0