Friskis&Svettis !

Det ligger en styck Xavi och snarkar på mina fötter. Allvarligt talat, han älskar att ligga på ens fötter? Aja alla är speciella på sitt egna gulliga sätt ;)

Idag tog jag bussen 06.44 , dock var jag ju osminkad och hade gått upp 20 minuter innan , så det var inte så värst jobbigt ändå hehe. Var inne på friskis och skaffade månadskort. Nu ska det bli ändring i vardagen. TACK OCH LOV! Gymmade ju självklart också. Som tur är tog jag ju inte ett kort själv utan min vän Julia gjorde det också, och vips är träningen 10 gånger roligare :))

Nu ska ja se ifall jag kan komma loss på något lite smidigare sätt utan att väcka lillskiten, jag lär ju inte lyckas, men kan ju alltid hoppas aaight ? :)



rätt så gammal bild. Men då va det i alla fall liteliiite varmare ute ;)



Kommentarer
Postat av: josefin

hejsan , super fin design och blogg .

haft en bra morgon ?

besök gärna min blogg , puss

2010-02-06 @ 09:42:27
URL: http://zockertopp.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha min hund älskar också att ligga på fötterna... skumt haha

2010-02-06 @ 12:54:26
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0