Himla nyfikna saker (;

Jag: aa hallå de e Sarah?
Journalist: Hej sarah , har du Åsa hemma?
Jag; Nä hon jobbar..
Journalist: Jaha.. Jag har hört att Thomas Magnusson är nere i Haiti och utför arbete. Är det din pappa.
Jag; Yesssss
Journalist; Ja men vad bra, du vill jag fråga dig lite frågor blablabla. Hur gammal blablabla, vart växte han upp blablablabla, har han något nummer som man kan ringa han på blablabla, hur ställer han sig till en intervju blablabla.
Jag: Asså jag vet inte riktigt...
Journalist: Nehe..! Men har Åsa något annat telefonnummer nu på dagtid?
Jag; Ehm aaaaa här kommer det ; *******
Journalist; tack så jättemycket för hjälpen Sarah. Din pappa är grym!

Klick.


hmmm, snackade nyss med han här över. för någon dag sedan va det en annan och där innan en annan.
börjar bli lite jobbigt altså :P

Kommentarer
Postat av: Zusanna

haha, men vad coolt :D

2010-02-10 @ 18:08:08
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0