Igårmorgon & kväll.

Tänkte att två "små" inlägg skulle bli bättre än ett jättelångt :)

Igår så vaknade jag upp hos sara när julia satt och tog kort på mig när jag sov? Ja, jag raderade som efteråt i alla fall. Vi gick upp, väckte Sara genom att slå henne med en gurka (som hon bland annat fick i present av oss hehe).♥

På kvällen va det meningen att vi skulle bowla, men alla banor var upptagna så efter en låång tids besluttagande så gick vi till hemmakväll (jag, sara, tommie & elias), hyrde film. Blev en film som heter Book of Blood. 
Jag säger bara uuuuuuuuuuuusch. Drömde om den inatt vill jag lova. 



några av oss (läs sara&julia) började dagen med tårta. usch. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0