Nattie♥

Mitt nyttiga liv började idag. (efter tårtkalaset såklart..)
Både jag och Felicia har bestämt oss för att bara äta "det goda" 1 dag i veckan. Fuskar man, ja då betalar man 100 kr till den andre. Innan när jag kom hem så öppnade jag lådan, kollade på ballerina kladdkaka paketet, stängde lådan igen och tog ett äpple istället. Det är ju inte så svårt! :D

Onyttighetsdagen är på Lördag har jag själv bestämt. Känns bra att börja ett hälsosammare liv, jag är ju typ världens onyttigaste. Men juice på morgonen, det kan jag dock inte leva utan...

Ska även börja se till så att jag får ordentligt med sömn, så godnatt på er ! :)
Bussen går ju trotsallt 07.14 imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0