She got her own

Idag var nog den slappaste dagen i skolan, någonsin.
På engelskan satt vi och babblade på massa, samhällen gick i och för sig som vanligt i snigelfart  & matten gick otroligt bra.

Efter skolan begav vi oss (jag&julia) till friskis och tränade på bandet och sen på cykel. Trots att jag inte får träna för läkaren känner jag att jag måste. Ja menar, hallå ja kan inte sitta stilla längre, så styrka körs nu, för att inte belasta knät för mycket, jag går även i rask takt på bandet. ♥

Nu hade jag tänkt att ta tag i plugget , har svenska prov imorgon på ordkunskap. Att t.ex släkting kan heta anförvant mm.


soft & gammal bild


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv : Om jag ska fixa en måste jag ha bilder! ;) Du kan säga vilka jag kan ta från bloggen eller ta min hotmail. :)

2010-02-22 @ 18:30:18
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0